ب) قلمرو مکانی پژوهش: در این پژوهش با عنایت به بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی در شرکت پتروشیمی ایلام محقق قصد داشته به بررسی موضوع در محدوده استان ایلام و شرکت پتروشیمی ایلام بپردازد.

 

 

ج)قلمرو موضوعی پژوهش:

 

 

پژوهش مورد نظر در حوزه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی انجام گرفته است. همچنین با توجه به مدل مفهومی پژوهش می توان بخشی از موضوع را مربوط به حوزه روانشناسی صنعتی دانست.

 

 

 

 

Cooper & Cronin
 

 

 

 

تعداد صفحه :۱۲۴

 

 

قیمت :۳۷۵۰۰ تومان

 

 


 

 


 

 

 

سایت های دیگر :

دانلود پایان نامه های کارشناسی ارشد
سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه
مقالات و پروژه های دانشگاهی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها